Ankieta dopasowująca produkty do indywidualnych potrzeb klientów, porównywarka rozwiązań ubezpieczeniowych oraz poradnik dotyczący ubezpieczeń na życie. To wszystko można już znaleźć na nowej stronie internetowej ING Życie.
Nowa odsłona serwisu internetowego ING Życie powstała z myślą o potrzebach klientów. Prezentacja informacji jest bardziej przejrzysta i pozwala użytkownikom na swobodne i łatwe poruszanie się po stronie. Wśród nowych rozwiązań możemy znaleźć ankietę dopasowującą ubezpieczenia, dzięki której otrzymamy propozycję ubezpieczenia najlepiej spełniającego nasze oczekiwania. Nowością jest także porównywarka produktów ubezpieczeniowych, która w jasny i zrozumiały sposób analizuje poszczególne polisy z perspektywy charakterystycznych dla nich cech. Dla osób, które chciałyby wiedzieć więcej na temat finansów osobistych, ING Życie przygotowało strefę edukacyjną. Znajdują się w niej porady oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące ubezpieczeń oraz emerytur. Odświeżona strona pozwala również na szybki kontakt z doradcami ubezpieczeniowo-finansowymi poprzez wyszukiwarkę przedstawicieli i placówek firmy, zintegrowaną z mapami Google.
„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów postanowiliśmy wzbogacić stronę ingzycie.pl o nowe aplikacje. Mają one na celu ułatwienie wyszukiwania informacji na temat oferowanych przez nas produktów ubezpieczeniowych i emerytalnych. Serwis internetowy ma pełnić również funkcję edukacyjną w zakresie finansów osobistych, dlatego rozwinęliśmy strefę poradnikową” – wyjaśnia Łukasz Gąsiorowski, specjalista ds. rozwiązań internetowych w ING Życie. „Wierzymy, że odświeżona strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników.”
Praca nad aktualizacją serwisu była prowadzona w oparciu o badania użytkowników. Przed powstaniem ostatecznej wersji strony została wykonana analiza funkcjonalności, przejrzystości oraz architektury informacji.
Nowa strona internetowa ING Życie: www.ingzycie.pl
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ruszyla-nowa-odslona-serwisu-ingzyciepl